ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

A. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ- ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

  1. Οι ημέρες παράδοσης είναι από  την Δευτέρα μέχρι  και την Παρασκευή από τις 9.00 π.μ. μέχρι και τις  17.00 μ.μ.  για όλη την Ελλάδα.
  2. Για παραγγελίες προϊόντων (βιβλίων)  αξίας άνω των πενήντα ευρώ  (50€)  τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για δέματα έως και  3 κιλά.
  3. Το κόστος αποστολής  για τα βιβλία  είναι δύο ευρώ (2€) για το πρώτο αντίτυπο (με ΕΛΤΑ)  και πενήντα λεπτά για κάθε επιπλέον αντίτυπο.
  4. Παραγγελία  ή κράτηση   μπορεί να καθυστερήσει, όταν : α. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή, β. Το προϊόν να έχει καταργηθεί και να μην είναι διαθέσιμο, γ. Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων ή  απεργιών ή  ανωτέρας βίας. Τότε θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας,    για εναλλακτικές λύσεις.
  5. Η επίδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται στο διάστημα των 7  ημερών ή και σε περισσότερο  σε  προορισμό  απομακρυσμένης  περιοχής  της Ελλάδας.
  6. Η Κοιν.Σ.Επ. λαμβάνει  όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας ή εταιρείας τύπου courier ή των ΕΛΤΑ, αλλά δεν δύναται  να εγγυηθεί  ούτε το χρόνο άφιξης κι ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης.

 

B.  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΚΥΡΩΣΗ  ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Μετά από την καταχώρηση της παραγγελίας θα  ακολουθήσει  η προβολή  αυτοματοποιημένου μηνύματος  για την ολοκλήρωσή της, που θα εμπεριέχει και  τον αντίστοιχο κωδικό ( π.χ. 55174) κι αποστολή μηνύματος στο e-mail σας.

Ακύρωση παραγγελίας:

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει: Α) με το πάτημα του κουμπιού «Ακύρωση»  στο e-shop B) Σε χρονικό διάστημα δύο (2) ημερών με κλήση στο τηλέφωνο 23.310- 88.457 ή στο κινητό 6944.18.17.72  ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας  μετά από την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή την παραλαβή του προϊόντος.  Θα πρέπει να εξηγήσετε  το λόγο ακύρωσης, θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές.

 

Γ.  ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Οι παραγγελίες προϊόντων – υπηρεσιών – κρατήσεων δικαιώματος εισόδου ή απόκτησης εισιτηρίου  για εκδηλώσεις γίνονται  με: Α) Κατάθεση στον  τραπεζικό  λογαριασμό της Εταιρείας Κοινωνικών  Εφαρμογών, Β) Μετρητά, Γ) Πιστωτική κάρτα μέσω  του Paypal, Δ) Ταχυδρομική Επιταγή. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μετά την ολοκλήρωση του τρόπου πληρωμής.

 

Δ.  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

1. Επιστροφή ή  αντικατάσταση προϊόντος γίνεται με κλήση στο τηλέφωνο 23.310- 88.457 ή στο κινητό 6944.18.17.72 ή κοινοποίηση της συγκεκριμένης απόφασης εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.

2. Στην περίπτωση παραγγελίας παρτίδας προϊόντων (βιβλίων), τότε η συγκεκριμένη προθεσμία εκκινείτε  από την χρονική στιγμή παραλαβής του τελευταίου προϊόντος

3. Με την  άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούται ο πελάτης  να επιστρέψει  το προϊόν  στην άριστη κατάσταση στην οποία του  παραδόθηκε. Η  Κοιν.Σ.Επ.  θα  επιστρέψει τα  τυχόν καταβλητέα ποσά  χωρίς τα έξοδα αποστολής ή την χρέωση αντικαταβολής. Τα επιστρεφόμενα  προϊόντα  θα πρέπει  να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

4. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Ε.  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΓΙΑ ΘΕΑΜΑΤΑ

1. Ακυρώσεις και επιστροφές εισιτηρίων  ή   εγγραφών   σε εκδηλώσεις- σεμινάρια   δεν γίνονται.

2. Η πολιτική των επιστροφών-  μετακινήσεων κάθε θεάματος  ορίζεται από την διοργανώτρια  εταιρεία.

3. Διάφορα θεάματα  ενδέχεται να ακυρωθούν λόγω καιρικών συνθηκών , ασθένειας καλλιτέχνη ή απεργίας και τότε θα ενημερωθεί άμεσα  ο κάτοχος του εισιτηρίου  μέσω ανάρτησης σε blog  για  τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων.

4. Η Εταιρεία Κοινωνικών Εφαρμογών  διατηρεί  το δικαίωμα της αλλαγής ημερομηνίας σεμιναρίων ή εκδηλώσεων.

5. Σε περίπτωση διακοπής  σεμιναρίου ή εκδήλωσης για  λόγους ανωτέρας βίας – 45 τουλάχιστον λεπτά μετά την έναρξη-  τότε  θεωρείται ολοκληρωμένο-η.

 

ΣΤ.  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗΣ

Σε περίπτωση απάτης ή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας από τρίτους, αναλαμβάνουν τότε  οι περισσότερες τράπεζες και εταιρείες πιστωτικών καρτών την ευθύνη και καλύπτουν όλες τις χρεώσεις που οφείλονται σε κατάχρηση ή απάτη, οι οποίες ορισμένες φορές υπόκεινται σε ασφαλιστικώς ακάλυπτο  ποσό (το οποίο συνήθως ορίζεται στα πενήντα  EUR 50 ή στο αντίστοιχο ποσό σε τοπικό συνάλλαγμα). Σε περίπτωση που η εταιρεία της πιστωτικής  κάρτας ή  και η τράπεζα  σάς χρεώσει το ακάλυπτο ποσό εξαιτίας αυθαίρετων συναλλαγών μετά από κράτηση που έχει πραγματοποιηθεί στην ιστοσελίδα μας τότε θα  πληρώσουμε αυτό το ασφαλιστικώς ακάλυπτο ποσό μέχρι  και το συνολικό ποσό των EUR 50. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποζημίωση είναι  να έχει  δηλωθεί η  απάτη στον προμηθευτή της πιστωτικής  κάρτας και να επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας με email.